rok

O, dziś mija rok od pierwszego postu.

O.

Ostatnio nie ma mnie tutaj…

Obserwuję codziennie innych, czasem komentuję, ale nic nie piszę; nie mam weny, nie mam ochoty, nie mam natchnienia.

Tyle się dzieje wokół mnie, że nie mam czasu pisać.

Ale kiedyś tu wrócę, może niebawem, może nawet opowiem, co było, jak mnie nie było…

Częstujcie się:

Obrazek

zdjęcie zapożyczone: http://waniliowainspiracja.com/wp-content/uploads/2012/05/lukier-plastyczny-tort-0.jpg

This entry was published on 03/04/2014 at 11:39 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

