instakejtuch ;)

instakejtuch 😉

Zdecydowałam się założyć ‚kąto’ na instagramie, gdyż często nie mam kiedy pisać, a wrzucić fotkę jest niezmiernie łatwo, jak się ma telefon z dostępem 🙂

A strasznie podobają się mi te opcje obróbki zdjęć 🙂

Zapraszam do podziwiania… nie no dobra, dżołk! 😉

Ale, jak kto chce – może mnie follow 😉

This entry was published on 17/02/2014 at 09:24. It’s filed under Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

3 thoughts on “instakejtuch ;)

  1. Ha! Też mam. Tylko zaniedbuję jakoś 😉

  2. Jo tyź mam 🙂 Zaraz polubiam Cię 😀

Skomentuj

