ujawniam się – no prawie ‚się’, bo swoje dzieło w życiu pierwsze

Postanowiłam zająć się czymś konkretnym, co pozwoli mi realizować się w dziedzinie, nazwijmy to, artystycznej.

Do głowy wpadł mi pomysł nieco inny, ale to, co popełniłam, bardzo mi się spodobało… Sam proces tworzenia…

Re-we-la-cja!

A jaka satysfakcja, kiedy zobaczyłam, że nie tylko mnie się to podoba! 🙂

Poniżej przedstawiam Wam moje absolutnie dziewicze dzieło w kilku ujęciach:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i co? Spodziewaliście się tego po mnie? Bo ja nie! 😉

Kartka była robiona na zamówienie – zatem już jej nie mam 😉

Matkomatko!

Jestem dość podekscytowana.

Ach, zapomniałabym:

Obrazek

P.S. Sorki za jakość zdjęć, ale nie dorobiłam się jeszcze aparatu…

Ba! Drukarki się nie dorobiłam i wnętrze drukowane było, o zgrozo!, u mnie w pracy!

Ale dałam radę, co? Bo kto, jak nie ja?

 

This entry was published on 10/02/2014 at 15:01. It’s filed under Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “ujawniam się – no prawie ‚się’, bo swoje dzieło w życiu pierwsze

  1. doprawdy nie znałam Cię od tej strony 🙂 fiu, fiu!

Skomentuj

