na rozdrożu myśli

Nie mam egzaminu w kolejny weekend…

I powinnam być wkurzona, ale…

Czuję ulgę… autentycznie… prawdziwą, szczerą, głęboką ulgę… 🙂

Bo chyba jednak bym nie zdała… nie czuję się jeszcze na siłach… nie umiem wszystkiego tak, jak bym chciała. To nie ten moment…

Poza tym nie do końca wierzę w to, że zdobycie tych uprawnień ma dla mnie jakiś sens… Na horyzoncie moich myśli pojawił się inny plan na moją zawodową przyszłość… Nie wiem, czy mi się uda, nie wiem, czy Opatrzność mi w tej kwestii sprzyja, ale wiem, że, jeśli nie spróbuję, będę żałować do końca życia…

Ale na razie to jedyne, co w tej kwestii ujawniam. Nic więcej ze mnie nie wyciągniecie 😉 Przyjdzie czas, podam do wiadomości więcej szczegółów 😉 Ale trzymajcie za mnie kciuki… 😉

Wiem też, że te dwa samotne weekendy nie poszły na marne.
Raz, że trochę jednak się nauczyłam, żeby w sumie zdać, bo w gruncie rzeczy wypada powiedzieć ‚B’, jak powiedziało się już ‚A’… A nóż widelec kiedyś mi się to przyda w moim cv? 😉
A dwa, że miałam chwilę dla siebie, chwilę, by pomyśleć, chwilę, by docenić to, co mam na co dzień…
I czepić się tego, czego nie mam, czego mi brakuje… Ale to inna kwestia, niektórzy, biedactwa, aż za bardzo wiedzą, o co chodzi… Prawda, moja ulubiona Sąsiadko? 😉

A teraz przede mną kilka wolnych dni, wiele czasu dla mojego Ka, wiele czasu na uczesanie kilku myśli… 😉

I może odrobinę więcej na spisywanie słów, kołaczących gdzieś w mojej głowie..?

This entry was published on 28/08/2013 at 17:17 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

