a little bit of mogiart in our live

mogiko, słowa nie oddadzą tego, jak piękne dzieła spod Twych rąk wychodzą…
moje zdjęcia niestety tym bardziej ze względu na fakt, iż zrobione zostały telefonem… 😦
(dla niewtajemniczonych: nie posiadam aparatu…)

image

image

na chwilę obecną Piękności od Ciebie wiszą, jak widać, docelowo jednak umieszczę Je na ścianie nad łóżeczkiem Ka, gdzie będą idealnie komponować się z kolorem ściany…tak pasują, jakbyś tworzyła Je na zamówienie!
/nie omieszkam poinformować o zmianach fotograficznie ;)/
Panno M! dziękuję po stokroć!!
ach, Ka jest równie jak ja zachwycony; nie uwieczniłam jednak Jego reakcji, gdyż podziwiałam razem z Nim misterię wykonania i dbałość o każdy detal…no po prostu cudo!

image

dzięki, dzięki, dzięki!

/ha, to nasze pierwsze zetknięcie ze Sztuką, tą Prawdziwą Sztuką, pierwsze oryginały prosto od Autora…duże wydarzenie artystyczne…i duchowe…napełniło mnie chęcią do działania, tak… to po otwarciu przesyłki dostałam kopa i odważyłam się działać… co z tego będzie? zobaczymy… jedno wiem na pewno – to inspirujące Dzieła z mnóstwem pozytywnej energii!/

This entry was published on 19/08/2013 at 21:38 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

One thought on “a little bit of mogiart in our live

  1. Bardzo się cieszę, że przesyłka dotarła, że Wam się podoba… a jeśli w jakimś stopniu przyczyniłam się (dałam kopa) do chęci działania – to już wogóle brak mi słów!!
    Ściskam mocno i mam nadzieję, że niebawem zobaczę Twoje dzieła!

Skomentuj

