titanium

Przeżyłam! Ha!
Wiecie co? Przeżyłam!
I On też…
Ja przeżyłam pierwszą absolutnie samotną noc w tym naszym mieszkaniu bez absolutnie nikogo!
A Ka przeżył pierwszą absolutnie beze mnie noc na obczyźnie!
Ha, ha!
Tak mi było dobrze, a tak nie wiedziałam, jak mi będzie…
Ale Dziecko bezpieczne na działce z Tatą, Babcią, Ciocią, Ciocią, Ciocią, Wujkiem, Wujkiem i Bratem Stryjecznym (chyba nikogo nie pominęłam?), to co sie bede martwić…? Oddałam się błogości…i przespałam całą noc bez przebudzeniaa! 😉

A teraz wracam do przyczyny, dla której zostałam sama…czyli do nauki :/

This entry was published on 18/08/2013 at 09:20 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

