buu…

zaniedbuję ostatnio postowanie… ojojoj… tylko pogoń i pogoń, dzień za dniem, sen, praca, chwila z Bąblem i sen… i w kółko to samo… znów nie mam kiedy pisać… i przykro mi z tego powodu… właśnie… przykro mi… 😦 tyle rzeczy mi umyka, a przecież chcę je zapisać, żeby zostały, bo z tą moją pamięcią baardzo różnie bywa… dlatego też postaram się wcisnąć w swój grafik blogowanie, na stałe, bo tak być po prostu n i e m o ż e !

This entry was published on 02/07/2013 at 19:06 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

