przeminęło… z wiatrem…?

Oznajmiam wszem i wobec, iż mój Ka cudownie ozdrowiał 😀
Nie wiem, co prawda, co chowa się w gardle Jego, ale po zachowaniu nie widać niczego, co mogłoby świadczyć o przedwczorajszej temp., sięgającej w porywach ponad 39,9 stopnia.
Nie wiem w związku z powyższym, czy nie był to efekt „niedzisiejszej” truskawki w „niedzisiejszym” cieście…czyli małe zatrucie…
Zwinęło mi to Małe z talerza taką nieświeżość i pożarło nim zdążyłam zareagować…
Mama-gapa, tyle…
Mi nic nie było, bo mój zdezelowany układ pokarmowy niebardzo wybrzydza, ale małe jelitka Dziecięcia nie dały rady… 😦
Tylko skąd to piekielne u Niego gardło..?
No nic. Grunt, że temp. ustąpiła.
Jutro idziemy zatem w Gości :]
A wcześniej zamierzam stworzyć małe w przeznaczeniu weselne arcydzieło na buzi wdzięcznej modelki, Sąsiadki mojej.
Uwielbiam takie cudowne zajęcia ❤

This entry was published on 28/06/2013 at 20:48 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “przeminęło… z wiatrem…?

  1. A dlaczego nie ma odnośnika do mama – gapa? Przecież to nasz tekst 🙂

    • E-e, nie.
      Po pierwsze: Wasz tekst to ‚mama-gapcia’.
      Po drugie: kilka osób może używać tych samych słów absolutnie niezależnie; używałam tego sformułowania długo wcześniej, zanim usłyszałam podobne z ust Twoich, mamalidin.
      Po trzecie: moje ‚Mama-gapa’ zaczerpnięte zostało ze słownika mojej osobistej Kuzynki, która to używała go już przed sześcioma laty i właśnie wtedy tak bardzo przypadło mi do gustu.
      Po czwarte: brak, ale spodobało mi się wyliczanie 😉
      Po piąte: przyznam szczerze, że nawet się troszkę zbulwersowałam po przeczytaniu Twojego ‚Reply’…więc:
      Po szóste: wypisałam swoje odbojniki i od razu mi lepiej 😉
      Pozdro szejset. Hihi 😎

Skomentuj

