torebkowe must have

Od wejścia z totalnie innej beczki.

Popełniam listę pt. „niezbędnik torebkowy”, ponieważ ciągle mi w niej, tej torebce, czegoś brakuje. Oto:

* oczywiste oczywistości z rodzaju:

1. portfel

2. telefon

3. błyszczyk/balsam do ust

4. chusteczki

* ponadto:

+ ładowarka do telefonu (bo nigdy nie wiadomo, kiedy bateria weźmie i padnie…)

+ kalendarz (żeby zapisywać ważne rzeczy – wyjmowany raz na miesiąc, ale być musi, bo, jak go nie ma, to zawsze się coś do zapisania znajdzie)

+ długopis (tego drania to nigdy nie mogę znaleźć)

+ krem do rąk (bo suche jako ten pieprz)

+ plastry (tego to już u mnie wieczny deficyt, gdyż permanentnie nie pamiętam, aby dokupić, a jak już mnie olśni, to od razu dostają nóżek i wychodzą)

+ tabletki (lepiej, żeby głowa o nic nie bolała)

+ pilniczek do paznokci (nie miałam, kupiłam, miałam, zaginął… nie mam, muszę kupić)

+ guma do żucia (bezwzględnie!! a prawie zapomniałam…)

+ torba na zakupy (przeważnie brak, więc kupuję wciąż nowe i nowe… ale każda inna! 😉 )

+ …

Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Bo ja się zgubiłam w rozważaniach na temat…

This entry was published on 14/06/2013 at 12:10 and is filed under takie tam bez związku, życie codzienne. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

9 thoughts on “torebkowe must have

  1. Podoba mi się jak piszesz 🙂 w mojej torebce dzieje się dokładnie tak samo 🙂 do rzeczy oczywistych dodałabym KLUCZE 🙂 nic mi więcej na myśl nie przychodzi ;p pozdrawiam!

    • dzięki 😉
      no tak… klucze… ostatnio przebywały u mnie w kieszeni – zawsze pod ręką, ale sezon na płaszcze można już chyba uznać za zamknięty i przerzucić klucze do torebki należy. fakt.
      odpozdrawiam! 😉

  2. daisy45 on said:

    1. Szczotka/grzebien do wlosow (w moim przypadku absolutny must have jeszcze- lakier do wlosow).
    2. Lusterko

  3. Ja mam jeszcze parasol 😉

  4. W mojej zawsze aparat jest, więc moje torebki duże są 😉

    • Moja torebka też do małych nie należy, a aparat chciałabym w niej mieć, ale do tego musiałabym go w ogóle posiadać… Póki co mój mieści się w telefonie 😉

Skomentuj

