zloty, spendy rodzinne

Uff… Co za weekend!

W sobotę impresska rodzinna imieninowa Wujka, w niedzielę Komunia mojego osobistego Chrześniaka. I super! Uwielbiam rodzinne spendy! 😀 Jest tylko jeden malutki minusik… Po takim w/e jestem masakrycznie zmęczona, a odespać kiedy nie mam. Ot, co. W związku z powyższym powtarzam sobie: „wyśpisz się na emeryturze, Kobieto!” i pędzę dalej przez codzienność 🙂

Och, oczywiście, że nie wiem jeszcze, czy Ów Egzamin mam 25 maja, czy też go jednak w tym terminie nie mam. Pani miała zadzwonić i nie uczyniła tego, co było do przewidzenia. Aczkolwiek ostatnio dała mi do zrozumienia, że ONA zadzwoni, jak będzie decyzja [jednym słowem „przestań mnie nękać, Kobieto, JA do CIEBIE zadzwonię, nie truj mi już dupska!”] Strasznie ciężko się jaśnie Przewodniczącemu ją podejmuje, tę decyzję…

This entry was published on 13/05/2013 at 11:50 and is filed under lubię, życie codzienne. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

