fotofoto

Brakuje mi zdjęć na moim blogu… Do niedawna nie miałam możliwości ich robienia, bo mój telefon (niestety jest to główne źródło moich wspomnień w obrazkach – w kamerze zepsła się bateryja, a nasz aparat, co się zowie, ma gorsze parametry niż ten w moim telefonie…) był przez dłuższy czas niekompatybilny z kartą micro SD czy coś. Ale już działa, choć niestety straciłam bezpowrotnie ładnych parę ujęć… W związku z powyższym ruszam z misją, podejmuję wyzwanie i uaktywniam dodawanie photo-postów 🙂 Ale nie teraz… Bo nie mam aktualnie nic ciekawego do wrzucenia jak raz 😉

This entry was published on 10/05/2013 at 08:10 and is filed under takie tam bez związku, życie codzienne. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

