bez sensu…

Ciekawe…ciekawe, czy uda mi się dostać dziś do lekarza, bo w mojej przychodni graniczy to z cudem. Nigdzie wcześniej nie miałam do czynienia z taką ignorancją w stosunku do pacjenta. Ba, sama pracowałam w rejestracji jednego z NZOZów, dodatkowo posiadam ‚wysoki poziom empatii’, dlatego ciężko mi zrozumieć, jak można traktować w ten sposób człowieka, który, notabene, chce wyznaczyć się na wizytę do lekarza POZ, ponieważ zdrowy nie jest.
No. Właśnie. Się rozwinęłam. O takiej oto głupocie zwanej potocznie ‚polską służbą zdrowia’… :/
Bez sensu…

Opublikowano przez WordPress dla Androida

This entry was published on 09/04/2013 at 14:10 and is filed under nie lubię. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

